vrijdag, december 01, 2006

Workshopje??????


Zo, dat is eventjes geleden..... ik heb het druk gehad met vanalles en niets maar grotendeels met JP´s verjaardag en vooral met de 2 artikelen die ik voor de CmF moet maken. Eentje is er af en de andere is bijna af :)

Maar........ daarnaast ben ik heel druk bezig geweest met iets geheel anders........
namelijk met het uitdenken van een eigen workshop!!!!!
Door alle enthousiaste reakties op de workshop die ik voor Nicole ga geven, ben ik toch overstag gegaan..... ik heb besloten om toch ook weer zelf workshops te gaan organiseren.

En de eerste is al snel, omdat het iets is, wat nog net als kadootje onder de kerstboom gelegd kan worden! We gaan namelijk een verjaardagskalender maken.
De basis is een Finlir fotowissellijst van Ikea en we maken zelf de bladen met de maanden en bij elke maand worden foto´s die toepasselijk zijn voor de desbetreffende maand, geplakt.

Deze workshop zal 2 keer gegeven worden:

Donderdag 14 december van 10.00 tot 13.00 uur
Maandag 18 december van 19.30 tot 22.30 uur

De prijs van de workshop is 17,50 Euro. Dit is inclusief alle materialen voor de pagina´s maar exclusief de Finlir fotowissellijst van ikea!

Ik heb maar een beperkt aantal plaatsen en vol is vol! Dus mocht je geïnteresseerd zijn, reserveer dan snel een plekje door een email te sturen naar: moniekjannink@planet.nl

*** eta: beide workshops worden gegeven bij mij thuis in Rotterdam (Hillegersberg) en een sneakpeek volgt volgende week ;) ***

XXXM


4 opmerkingen:

Nellie Hulsman-Lodders zei

Wat leuk dat je dit aan het opzetten bent! SUPER! Ik wens je er heel veel succes mee! Je woont helaas voor mij te ver weg, maar ongetwijfeld zul je veel enthousiaste aanmeldingen krijgen! Ik zag jouw artikelen (en de voorkant) in de CMF en vond ze weer helemaal op en top klasse, stijlvol, uniek en helemaal jou. Ik kijk enorm uit naar jouw volgende artikelen!

Anoniem zei

lijkt me leuk om een keer een workshop bij je te komen volgen

ik houd je site in de gaten (lees al een tijdje met je mee :) ) want als je in januari nog ene keer een workshop gefet dan kom ik zeker op ene donderdag bij je aan

groetjes yvonne uit zwratewaal

Unknown zei

Hey Moniek,

Hartstikke leuk dat je ook workshops gaat geven! Ik kom ook zeker een keer langs, lijkt me gezellig (zoals altijd bij Pien's toen).
Greetz Kirs

Diana Besemer zei

Dat klinkt als een hele leuke workshop, ik ben erg benieuwd naar de sneek peek.

Succes!