zondag, december 10, 2006

Dé kerstworkshop



Gisteren was het eindelijk zover...... ´s ochtends vroeg in de auto naar Geleen, om daar de workshop te geven bij Nicole. Het was een supergeslaagde dag. Er waren veel meer aanmeldingen dan ik vantevoren had verwacht en iedereen was heel enthousiast.
Oude bekenden gezien, maar ook veel nieuwe, limburgse gezichten. Wat een heerlijk taaltje is dat limburgs toch :) Ik vind het zo ontzettend charmant klinken, dat ik bijna zou wensen dat ik die zachte g ook een beetje had..... het klinkt een stuk beter dan plat Rotterdams......

Nicole heeft een waanzinnige workshopruimte, waar ik stiekem een beetje jaloers op ben! Een heerlijk grote, lichte ruimte met een eigen keukentje en toilet. Echt ideaal. Alles was prima verzorgt.... bedankt Nicole!











En zelf vond ik het weer heel erg leuk om een workshop te geven. Het was eventjes geleden dat ik dat had gedaan, maar het is net zoiets als fietsen.... je verleert het gelukkig niet ;)
En nu aan de slag om alles voor te bereiden voor de komende 2 workshops die ik zelf in Rotterdam ga geven. Ik heb er helemaal zin in!
Iemand had een vraag over de grote doorzichtige knopen die ik op de kalender had gebruikt: ik heb ze bij de scrapbookwinkel in Heesch vandaan (ik was aangenaam verrast met hun assortiment.... ze hadden heel veel van die waanzinnig gave clearstempels van autumn leaves en Rhonna Farrer! Echt een aanrader om er eens een reisje naar toe te maken!) maar ik begreep van Nicole dat MemoryLane ze ook heeft (en zij heeft ook die fantastische Hambly rubons en overlays.... ik kon het niet laten om er wat bij Nicole aan te schaffen ;) )
XXXM

8 opmerkingen:

Helga zei

Hai Monniek,


Nog bedankt voor je super gave workshop, echt top.

Gr. Helga

Anoniem zei

hoi Moniek
het was ook supergaaf en heel gezellig, bedankt!!
liefs Monique

Nellie Hulsman-Lodders zei

Hoi Moniek!
Proficiat, meis! Een geslaagde workshop geeft je altijd zo'n kick! Fijn dat je zo succesvol was. Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht... :-)

D@nielle zei

Hi Moniek, nou ik ben ook jaloers op die workshopruimte hoor ;-) Had er ook graag bij willen zijn maar wie weet volgende keer .......

Marjolein zei

Ziet er goed uit Moniek........ ik herkende iemand, leukie!!!!!!!!

Andrea zei

Kijken of het nu lukt...probeer al sinds gisterenavond te vertellen hoe gaaf ik het zaterdag morgen vond!
Echt fantastisch zo weinig (lees: geen) restafval je album had helemaal super!!
Tot een volgende keer!

Anoniem zei

Hallo Moniek,

Gisterenmorgen de kerstworkshop gevolgd. Ik vond het echt helemaal geweldig! Het ging in een razend tempo maar het was echt ontzettend leuk. Echt de moeite om twee keer een uur te reizen! Je had geweldig materiaal bij je! Ik heb nog wel een vraagje, waar kan ik de clear stempels kopen met die lijntjes want die waren echt super! En verder vroeg ik me af of je nog een keer een online workshop doet van een week uit mijn leven want het resultaat van Nicole was echt geweldig. Groetjes, Claudia (claudiabruijnen@planet.nl)

Anoniem zei

Dank je wel; ik heb ze gevonden!