woensdag, december 20, 2006

Workshop deel 2

Afgelopen maandagavond was de tweede workshop bij mij thuis.
Het was wederom heel gezellig. Veel gelachen, veel gekletst en toch ook hard gewerkt ;)
Ik ben druk bezig met plannen maken voor het komende jaar en zal voor mijn workshops een aparte blog openen. Tzt zal dit uiteraard ook hier vermeld worden. Houd mijn blog dus in de gaten, maar ik moet er wel bij zeggen dat het waarschijnlijk allemaal pas begin van het volgend jaar zal zijn....






Ondertussen ben ik ook nog druk bezig geweest met de kerstkaarten. Ik was heel vroeg begonnen, maar daar is het toen helaas alleen bij gebleven.....
maarrrrrrrrrr..... vandaag zijn ze dan toch eindelijk op de bus gegaan :)

Voor mijn familie had ik dit jaar geen kerstkaart maar een kerstkaars gemaakt, naar een idee van Heidi uit de Scrap!
Het viel nog niet mee om mooie vierkante kaarsen te vinden, maar uiteindelijk vond ik ze gewoon bij de Action! Daar omheen BasicGrey papier en een soort denneboomtouw van de Wrap en Ribbonstore in Vlaardingen en klaar was Moniek..........












XXXM



9 opmerkingen:

Anoniem zei

Moniek, je ws was super en zoals altijd tot in de puntjes verzorgd!Wat een puinhoop eigenlijk op die tafel he als je de foto zietLOL

Je kaars ziet er ook erg leuk uit. Met een mooie wens!

Marjolein zei

Zo zeg, die kaarsen zijn errug mooi! Wat een ontzettend leuk idee!

Diana Besemer zei

Wat een leuk kado, de kerstkaarsen. En grappige foto's van Tim en Bette.

Unknown zei

hai Moniek,

Heerlijk is dat he, workshops geven in je eigen huis (ergens anders ook wel hoor). Dan kijk ik al naar uit naar je ander blog, dan kom ik ook zeker workshoppen. En leuke kaarsen! Dat ga ik zeker jatten!

Scrapgroetjes kirs

Anoniem zei

Ik doe volgende keer zeker mee met de workshop!Het idee van de kaars vind ik erg leuk en ga het ook zeker jatten!

Groetjes Ingrid

Anoniem zei

Eindelijk...! Na al die goede ideeën die ik van jou gejat heb, word IK eens een keertje gescraplift!

Heidi

Nicole zei

Wat een super leuk idee die kaarsen en ben heel benieuwd naar je workshops...

gr Nicole

Nellie Hulsman-Lodders zei

Wat zijn die kaarsen super geworden, Moniek! En wat gaaf dat je een heel programma gaat opzetten voor de workshops! De meiden die bij jou in de buurt wonen boffen maar!

D@nielle zei

Superleuk geworden ! ik heb al meer gehoord over die wrap en wribbonstore van mijn vriendin die in vlaardingen woont, toch maar eens langsgaan denk ik.