woensdag, december 27, 2006

Getagged........


door Heidi...... :)
Net voor de Kerstdagen..... dank je wel Heidi, nu heb ik beide kerstdagen doorgebracht met het bedenken van 6 van mijn vreemde eigenschappen ;)
En dat viel eigenlijk niet mee vandaar dat het er maar 5 zijn geworden....... zelfs JP vond me niet eens zo heel erg vreemd..... vreemd eigenlijk, vind je niet?

Ik houd niet van water in mijn oren.... misschien is dat de reden dat ik eigenlijk niet zo van zwemmen houd? Het is in ieder geval wel de reden dat ik grootverbruiker van wattenstaafjes ben. Na het douchen moét ik mijn oren droogmaken...... met wattenstaafjes dus!

Ik eet eigenlijk alles. Niet dat ik alles even lekker vind, maar ik vind dat mijn kinderen, ook al vinden ze iets niet lekker, het toch moeten proberen, of in ieder geval een klein hapje ervan moeten nemen. En als moeder moet je dan natuurlijk ook het goede voorbeeld geven :) Maar er is één ding dat ik echt niet lust..... en dat is verse koriander. Een klein beetje koriander ergens door vind ik niet erg, maar als je echt duidelijk de koriander kan proeven dan eet ik het niet, ik word er echt misselijk van....

Ik heb nog steeds een melkkies en geen grotemensenkies in zicht...... zelfs mijn tandarts vindt dit vreemd :)

Ik houd niet van tekenfilms. Volgens JP is dit toch wel heel erg vreemd... Ik vind cartoons vreselijk. Je ziet de grappen van verre aankomen en ik kan er daarom gewoon niet om lachen.... Ook stripboeken kunnen me trouwens maar matig bekoren.......

En ik weet zeker dat ik Kirsten en Diana heel erg blij maak, want hierbij zijn zij getagged!!! :PPP

XXXM






3 opmerkingen:

Diana Besemer zei

Goh, Moniek. Nu heb je me inderdaad heel blij gemaakt :-) Leuk om jouw vreemde dingen te lezen, maar het valt echt wel mee. Zo vreemd ben je niet.

D@nielle zei

hihi leuk om te lezen, enne die melktand is niet zo gek hoor .... Ik heb 'm ook nog en nog een grotemensentand erachter ook .....

Anoniem zei

I should notify my friend about this.