donderdag, december 14, 2006

Workshop


Vanmorgen was de eerste verjaardagskalender workshop bij mij thuis. En ik moet zeggen dat het me prima bevallen is :) Vandaag een groepje van 4 en dat ging eigenlijk heel goed. Genoeg tijd om uitgebreid te kletsen, maar ook de mogelijkheid om ondertussen lekker door te werken. En dat was wel nodig om de kalender af te krijgen! Met een klein beetje uitloop heeft iedereen haar kalender zo goed als af....






Ik heb de smaak te pakken en ik borrel al van de ideeën voor nieuwe workshops in het volgende jaar!! :)

XXXM
















6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Moniek,

goed hé, die incognito-foto !

Ik vond het erg gezellig met een "voor herhaling vatbaar" resultaat.

groetjes,
Eef

Marjolein zei

Ziet er gezellig uit joh, krijgen we later de resultaten te zien?

Anoniem zei

voor herhaling vatbaar moniek een workshop bij jou, maar eigenlijk wisten we dat al van tevoren :), dus mocht je weer een workshop geven op een doordeweekse dag...................ik zal er waarschijnlijk wel zijn :)
Als ik nog een keer mag komen uiteraard...

Groetjes yvonne


oja de terugweg iets langer over gedaan dan heenweg........mijn tom tom was duidelijk niet aanwezig ;)

Miranda zei

Ziet er gezellig uit. Ben wel benieuwd naar de resultaten!

Nicole zei

hé Moniek je hebt de smaak goed te pakken, ziet er erg gezellig uit...

gr Nicole

Anoniem zei

Het ziet er reuze gezellig uit!

groetjes Ingrid