maandag, december 11, 2006

Kerstfoto´s


De laatste jaren probeer ik steeds kerstfoto´s te maken van Tim en Bette en elk jaar wordt dat weer moeilijker. Vooral Bette heeft er meestal geen zin in. Dus ook deze keer moesten ze om gekocht worden..... Een paar weken geleden had ik al foto´s van hen allebei apart genomen en geprobeerd om ze ook samen op de foto te krijgen.... dat is toen jammerlijk mislukt..... Maar vandaag had ik meer geluk. Ze waren allebei in een goede bui en dankzij de kerstreklame van McDonalds ging het prima.... ik hoefde maar één keer te roepen dat de kerstman een lekker kippetje zag ...........


Deze zijn het overigens niet geworden ;)














XXXM



4 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een ontzettend leuke "spontane" foto's van de kids.

Anoniem zei

Leuke foto's joh! Ben nu wel benieuwd naar die reclame eigenlijk, want die heb ik nog niet gezien :-)
Enne, wat lijkt Tim eigenlijk op jou!

Marjolein zei

Leuk joh!! Goed gelukt zeg!! Enne, krijgen we de foto die het wel geworden is ook nog te zien?

D@nielle zei

hihi dat is het lastigste, alhoewel ik de "mislukte" vaak het leukste vindt .....