donderdag, december 21, 2006

Kerstkransjes.......


De kerstkaarten zijn de deur uit, alle andere scrapverplichtingen zijn ook gedaan, dus nu tijd voor andere zaken ;)

Ik maak al jaren kransen. Meestal begin ik in de herfst en maak ik kransen van de kastanjes en hazelnootjes waarmee de kinderen elk jaar weer thuiskomen, maar dit jaar is dat er een beetje bij ingeschoten.

Maar gelukkig hebben we de kerst nog ;) Vandaag heb ik de schade ingehaald en deze 2 kransen gemaakt.

Eentje met walnoten....





en eentje met appeltjes.......
Mijn schoonmoeder heeft een boom in de tuin staan die elk najaar vol zit met deze mooie rode kleine appeltjes.Zelf moest ik natuurlijk ook zo´n boom, maar bij ons zit er nauwelijks een appeltje meer in rond kersttijd.....







XXXM

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Mooi zeg, ziet er heel gezellig uit!
Fijne feestdagen meid, voor jou en je gezin!

Nellie Hulsman-Lodders zei

PRACHTIGE kransen, Moniek! Wat een feest in huis met zulke werkstukken!