zondag, oktober 01, 2006

Rust!


Ik heb de layouts die ik voor de CMF moest maken af! En dit keer is het helemaal zonder stress gegaan. Er zit dus toch nog een voordeeltje aan het feit dat ik geen baan meer heb :) Vandaag moet ik alleen nog de tekst schrijven en dan kan het morgen allemaal op de post! Heerlijk! En verder heb ik geen "verplichte" dingen meer die ik moet doen. Ik moet zeggen dat dat een zalig rustig gevoel geeft. Niet steeds dat stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt dat ik eigenlijk dit of dat nog eerst moet doen..... en dat voelt goed. Dat voelt heerlijk!

Hieronder nog 2 layouts die ik al eerder gemaakt had, maar die de site van Pien´s niet meer gehaald hebben...




XXXM

3 opmerkingen:

corinne5 zei

super lo's!

corinnexxx

Anoniem zei

Hoi Monique,
Ik was ontzettend teleurgesteld toen ik las dat je geen PADT meer bent, omdat ik een enorme fan van je scrapwerk ben. Maar je BLOG heeft me meer dan gerustgesteld, hier kan ik je creaties blijven bewonderen! De link staat in mijn favorieten hoor.
Groetjes Simone

D@nielle zei

via via kom ik overgehopt naar je blog en las je posts. Ik moet zeggen ik herken dat verplichte gevoel wel, deadlines de druk van alles in te moeten leveren. Ik overweeg zelfs uit mijn eigen dt te stappen en het team het werk te laten doen maar ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer aan scrappen toe kom ...... Lekker dat je voor jezelf hebt gekozen want je moet er wel lol in blijven hebben. Maar mocht je nog een team zoeken ......