maandag, september 25, 2006

CMF


De nieuwe Creatief met Foto´s is weer uit en in deze uitgave staat een klein artikel van mij met voetballayouts. Ik had nóg een layout gemaakt, die uiteindelijk niet geplaatst is:



Deze voetballayouts had ik al ergens in april gemaakt, maar om verschillende redenen zijn ze nu pas geplaatst. Op dit moment ben ik weer heel druk met het maken van layouts voor de volgende CMF. Het is heel leuk om te merken dat in een half jaar tijd, mijn scrapstijl toch wel een beetje is veranderd.

XXXM

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Monique,

Nu ben ik je blogadres tegengekomen, leuk om werkjes van je blijven te bewonderen. Je maakt altijd mooie dingen.

Hartelijke groetjes van Kirsten

Nellie Hulsman-Lodders zei

Jammer dat ze deze layout niet hebben geplaatst, Moniek! Jouw artikel vond ik helemaal geweldig. De layouts die ze uiteindelijk WEL geplaatst hebben zijn schitterend! Het is en blijft genieten om naar jouw werk te kijken!

Liefs,
Nellie