zondag, september 03, 2006

Learn something new every day.....


Op 1 september begon Shimelle´s online class "Learn something new every day" waaraan ik ook meedoe. Het is leuk om te zien hoe iemand anders zo´n online workshop aanpakt. Maar behalve leerzaam is het ook ontzettend leuk om nu zelf een deelnemer te zijn.
Zoals de titel van de workshop al zegt is het de bedoeling dat je een 15 x 15 pagina maakt over iets wat je die dag geleerd hebt. Hierbij mijn eerste 3 dagen:

Ik probeer het vrij eenvoudig te houden, want ik wil proberen om toch elke dag mijn pagina te maken. De opzet van mijn pagina´s zijn daarom steeds min of meer hetzelfde, bovendien werkt het 15 x 15 formaat ook lekker snel, dus tot nu toe gaat het goed :)

Verder vandaag natuurlijk het grote nieuws dat Pien´s in Hilversum gaat sluiten. Heel erg jammer, maar ik denk dat het zakelijk gezien een goede beslissing is geweest. Het zal voor Regina niet mee zijn gevallen om deze moeilijke beslissing te nemen.

Maar niet al teveel getreurd...... in Rotterdam zit nóg een Pien´s...........!!!!!!!!!!!

XXXM

Geen opmerkingen: