maandag, september 18, 2006

Er is meer in het leven dan scrappen :)

Écht waar!

Vanmorgen ben ik, samen met Petra, naar een tentoonstelling in de St. Laurenskerk van het Quiltersgilde geweest. En het was echt heel erg leuk! Vroeger heb ik ooit 2 patchwork kleden gemaakt. Ze mogen de naam Quilt eigenlijk niet hebben, want ik denk dat echte quiltsters zouden gruwelen bij mijn gefreubel, maar ik vond het toendertijd heel erg leuk om te doen.
Ik heb ze toen helemaal met de naaimachine gemaakt, want ik heb geen geduld om dat helemaal met de hand te doen :)

En ergens heeft het uitzoeken van al die stofjes ook wel weer wat weg van het uitzoeken van papier voor een scrapbookpagina. En wat heb ik een mooie stofjes gezien! Echt smullen:


Van al die kleurtjes en patroontjes kan ik geen genoeg krijgen!
Bij de stand van Irma´s Sampler zag ik deze hele mooie quilt hangen en ik was meteen verliefd :)


Je ziet hier maar een deel van de quilt, want in het geheel kreeg ik ´m er niet mooi op. Deze ga ik namaken! De mijne wordt helemaal in Kerstkleuren. Ik heb ontzettend veel kerststofjes en heb al veel langer het idee om er een patchworkkleed mee te maken, dus nu moet het gaan gebeuren!Gelukkig heb ik nog even voor het kerst is:)

XXXM


Geen opmerkingen: