woensdag, juni 20, 2007

Inbox inspiration


Een aantal weken geleden kreeg ik van Mirjam deze link toegestuurd van the foundation for a better life. Wanneer je op inbox inspiration klikt kun je je aanmelden en krijg je elke dag een quote toegestuurd.
Ik ben altijd wat huiverachtig om zoiets in te vullen, want voor je het weet krijg je continue van alles toegestuurd waar je totaal niet op zit te wachten, maar omdat Mirjam schreef dat dit écht iets voor mij was, besloot ik het toch te doen.
En nu krijg ik elke dag een mooie quote in mijn inboxje....... Niet elke quote spreekt me evenveel aan, maar elke dag is het weer leuk om mijn Quote of the day te openen. Elke dag een momentje om even na te denken bij dat wat er in de quote wordt bedoeld, elke dag een klein momentje van bezinning en elke dag denk ik weer heel eventjes aan Mirjam......... :)



XXXM

2 opmerkingen:

Anoniem zei

:-)

A zei

En omdat jij het zegt......ga ik me zo ook aanmelden. Kan elke ochtend wel een oppepper gebruiken met een leuke quote!

Groetjes,
Annemieke

p.s. Enne Mirjam ook bedankt he :-)