maandag, januari 25, 2010

weer aan de slag.......

Zoals gezegd had ik mezelf een tijdje vrij-af gegeven, maar inmiddels kriebelt het toch weer zó dat ik mijn eerste workshoppakketje heb samengesteld. Het is een soort valentijnalbumpje, maar de persoon voor wie je dit album maakt, kan natuurlijk iedereen zijn :) Mijn albumpje heeft Bette als onderwerp....

Voor € 15,- (excl. verzendkosten) kun je een pakketje aanschaffen en dit hele album maken. Je houdt zelfs genoeg papier en embellishments over om er minimaal nog 1 valentijnskaart mee te maken. Er zit tevens een uitgebreide werkbeschrijving met foto's bij en als bonus een foto van de valentijnskaart die ik met de restjes heb gemaakt.

In het pakketjes zit onder andere:

10 velletjes 15x15 papier / 2 soorten lint / 5 chipboard pagina's / vilten hart / roze borduurgaren / journalingspots / bedeltje "made with love" / 7 mixed diecuts / bling bling / 1/2 vel wordfetti stickers

Wil je graag zo'n pakketje ontvangen, mail dan naar: moniekjannink@planet.nl
Ik heb maar een beperkt aantal van deze pakketjes, dus op=op!

XXXM




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb zojuist een weekendje Parijs gewonnen . Ik heb de tckets en de reservatie al binnen. Als je ook wil winnen gewoon aanmelden op hun nieuwsbrief.
[url=http://www.vakantiestart.info]
vakantiestart[/url]

Angelique zei

Hallo Moniek,

Wat fijn om je weer terug te zien op je blog. Ik had via via gehoord dat je ziek was. Het zal een hele harde strijd geweest zijn. Ik ga je blog weer volgen, heel erg leuk.

Groetjes Angelique
Ps nou hoop ik dat je me nog kent van Pien ;-).