dinsdag, januari 19, 2010

voetbal album


Eén van de eerste dingen die ik dacht toen ik hoorde dat ik baarmoederhalskanker had, en nog vol onzekerheid zat over de precieze stand van zaken, was dat ik nog over zoveel dingen moest scrappen! Ik heb in de weken voordat mijn behandelingen begonnen zoveel mogelijk gescrapt. Ik ben begonnen met het updaten van de schoolalbums van Tim en Bette. Wat was ik blij dat ik het concept daarvoor al helemaal had uitgedacht en ik hoefde dan ook alleen de laatste 2 schooljaren te maken. Het gaf een heerlijk gevoel toen ik dat af had!

Het volgende project dat ik vervolgens onder handen ben gaan nemen, was Tim's voetbal album. Ik had al eerder het plan opgevat om over zijn "voetbalcarriere" een apart album te maken. Maar daar was ik dus nog niet aan begonnen. Het album had ik al wel en hiervoor heb ik hetzelfde soort album gebruikt als ik ook voor de schoolalbums heb gebruikt: een 9x9 album van Heidi Swapp. Het is één van mijn favoriete albums, maar helaas niet meer verkrijgbaar......







Over het algemeen zijn de foto's die ik van de voetbalwedstrijden heb gemaakt niet van al te fantastische kwaliteit, maar het is wel ontzettend leuk om alles weer terug te zien. Ik heb steeds van elk voetbaljaar een teamfoto en daarbij een aantal foto's van verschillende wedstrijden of toernooien waar ze aan mee hebben gedaan. Ook heeft Tim in de loop van de jaren aan aardig wat voetbalkampen deelgenomen en ook foto's daarvan komen in dit album.
Toen ik weer een beetje opgeknapt was, ben ik als eerste aan dit album verder gegaan. Het is een heel karwei, want Tim voetbalt al heel wat jaren, maar ook het bijelkaar zoeken van alle foto's kost flink wat tijd. Het begint er nu eindelijk een beetje op te lijken :)
Niet alleen het scrappen is heerlijk, maar ook het gevoel dat ik weer iets heb vastgelegd, doet erg goed!
.
...... het volgende projekt ligt al klaar..... Bette's hockey album!
XXXM

2 opmerkingen:

NicoleJ zei

je hebt me inspiratie gegeven om aan de slag te gaan met de schoolfoto's van Cas.....
En voor het gemak heb ik dan ook maar een van de layouts van Tim zijn voetbal-album gelift. Met andere woorden, ik vind het weer prachtig!

Ilse zei

Zier er super uit.
Welke stempel heb je daar gebruikt? Ik heb hem al vaker bij je langs zien komen, erg leuk.