woensdag, juni 12, 2013

2 layouts

eindelijk heb ik weer eens tijd gehad om wat foto's te scrappen! Eén met foto's van afgelopen Kerst en eentje met foto's uit de oude doos....



 
 
ik merk trouwens dat ik veel minder foto's maak nu mijn kinderen wat ouder zijn. Dit komt grotendeels omdat ze zelf niet meer op de foto willen. Als ik met mijn camera aan kom zetten dan duiken ze meteen weg of trekken rare gezichten.... maar ik merk ook dat ik zelf een beetje aan het verslappen ben en soms gewoon geen zin heb om een camera mee te nemen of tevoorschijn te halen.
 
Eerlijk gezegd vind ik dit erg jammer en heb me voorgenomen om ondanks de protesten van Tim en Bette mijn camera wat vaker uit de kast te halen!
 
XXXM
 
 

 
 


1 opmerking:

Margot zei

leuke lo's Moniek! en inderdaad gewoon foto's blijven maken, dan maar met gekke bekken ;)