dinsdag, augustus 22, 2006

WEER NAAR SCHOOL



Gisteren moesten Tim en Bette weer naar school. Vooral Bette had er heel veel zin in. Ze vindt het fantastisch dat ze nu eindelijk écht leert lezen en schrijven in groep 3.
Ik was bang dat ik ze ´s ochtends met moeite uit hun bed zou krijgen, maar Bette was zelfs al voor 6.45 uur wakker en ze zaten al om 7.45 uur helemaal klaar om te gaan...... dat is nog nooit voorgekomen!

Ik wilde nog een foto maken van hen samen op hun eerste schooldag, maar dit is het enige wat ik heb kunnen maken......


Ze hadden zo´n haast om weg te komen, dat ik alleen hun achterkant op de foto heb gekregen :)

Ik ben blij dat ze het niet al te erg vonden dat de vakantie weer voorbij was, maar ik had er toch beduidend meer moeite mee. Waar dat nu opeens vandaan kwam, weet ik niet. Dit is echt voor het eerst.... Ik vond het heerlijk samen in de vakantie. Geen gehaast, lekker een beetje rommelen en samen spelletjes doen. Het was reuze gezellig samen, deze vakantie......

Gisteren liep ik echt een beetje met mijn ziel onder de arm, maar vandaag gaat het gelukkig een stuk beter. Ik moest zelf ook werken en dat scheelt. En volgende week ben ik vast weer aan alle routine gewend, daar twijfel ik niet aan.

XXXM

Geen opmerkingen: