vrijdag, augustus 18, 2006

DISNEY - ALBUM


Vandaag weer verder gewerkt aan mijn Disney album. Ik ben van plan om het niet al te ingewikkeld te maken, want anders krijg ik het natuurlijk nooit af :) maar ondanks dat, kost het toch nog flink wat tijd. Ik ben gewoon niet zo´n supersnelle scrapper en ook de kinderen moeten af en toe wat eten, ergens naar toe gebracht worden, ook weer opgehaald worden :) en er moet toch ook wat te eten op tafel komen vanavond......

Maar goed, hierbij dan toch wat scans..... Ik heb voor een liggend A4 album gekozen. Weer eens wat anders..... Het album wordt gebonden met een ringband, maar ik wacht even met gaatjes maken tot het hele album compleet is. Verder heb ik niet al te netjes gescand, maar je snapt wel dat alles uiteraard gewoon recht geplakt is :)

Zoals gezegd, wil ik alleen materialen gebruiken die ik al in huis heb en tot nu toe gaat dat goed. Niet dat mijn voorraad hier nou flink van gaat slinken, want per spread heb ik slechts een half velletje papier nodig..... maar goed, het gaat om het idee :)

Verder heb ik een schets gemaakt, die ik steeds voor elke pagina als basis gebruik. Deze schets is niet helemaal van mezelf, want ik heb zwaar inspiratie gehaald uit een schets die Nicole Parmentier een paar maanden geleden heeft gemaakt voor het Scrappers Journal van Pien´s Scrapbookstore.

En nu koken.................

XXXM


Geen opmerkingen: