donderdag, augustus 03, 2006

39!!!!!!!!!!



Weer een jaartje ouder.......




Meestal zijn we op vakantie tijdens mijn verjaardag, maar dit jaar kwam het toevallig zou uit, dat we alweer terug waren. Ik vier mijn verjaardag dus eigenlijk nooit voor familie en vrienden, want als ik het zou vieren als de vakantie voorbij is, dan zijn er al weer verschillende familieleden die dan jarig zijn en hun verjaardag vieren, dat ik het een beetje mosterd na de maaltijd vind om dan ook nog eens daarna mijn verjaardag te vieren. Ik zeg altijd dat ik dat helemaal niet erg vind om mijn verjaardag niet te vieren maar ik moet toch bekennen dat het wel heel erg leuk en gezellig is om je verjaardag wél te vieren :) Mijn ouders, broer en Nicolette hebben meegegeten en ik ben door heel veel mensen flink verwend met kado´s. Da´s toch eigenlijk wel heel erg leuk :) Ik voelde me echt heel erg jarig....

En vandaag niet zo heel veel gedaan. Het heeft hier zo´n beetje de hele dag geregend :(
Ik ben wel weer aan het scrappen geslagen. Ik heb de workshop ingeblikt voorbereid en dit is nu zo goed als af.


XXXM

Geen opmerkingen: