zondag, augustus 13, 2006

GEFELICITEERD!!!!!!!!


Gefeliciteerd lieve Stef!!!! Vandaag ben je echt officieel 40 :) Dikke kus!

Stef vierde gisteren haar verjaardag met een heerlijke bbq in de tuin van haar ouders (Het heeft gelukkig nauwelijks geregend) maar vandaag is ze dan echt 40 geworden.
Een vriendin van haar had aan alle vrienden en familie gevraagd of ze een A4-tje over/voor Stef wilden maken. Natuurlijk heb ik dat ook gedaan en ik had het volgende ingestuurd:


Stef huilde dikke tranen toen ze het boek inkeek.Tim vond het maar een beetje vreemd en was een beetje van slag toen hij haar zo zag huilen. Hij had helemaal met haar te doen. Hij heeft weer wat geleerd: je kan ook huilen van blijdschap:)
De bbq was supergezellig en heerlijk gegeten! Het was heerlijk om haar ouders weer te zien.Wat is haar moeder toch een grote schat! Verder heb ik nu iedereen eindelijk gezien die ik uit al Stef´s verhalen toch al een beetje ken. Eindelijk Linda ontmoet en het was alsof ik haar al jaren ken :) Het was ook leuk om de mensen weer te zien die ik al wel kende en ik heb zelfs iemand ontmoet uit mijn HEAO-tijd. Hij zei dat dat toch ook al bijna 20 jaar geleden was....... oeps! Toen voelde ik me wel een beetje oud............

En vandaag lekker niets doen....... een beetje rommelen in de tuin en in huis...... heerlijk, echt een lekkere luie zondag!


XXXM

Geen opmerkingen: