zondag, mei 06, 2007

Goed weekend!!


Vorige week bracht mijn vader ons oude tentje mee, waar ik vroeger tijdens onze zomervakanties met mijn zusje in sliep. JP en Tim hebben ´m dit weekend opgezet en de kinderen vonden het fantastisch en hebben er het hele weekend in gespeeld.





..... en ondertussen heb ik heel wat dingen van mijn to do-lijstje kunnen strepen..... wat een heerlijk gevoel is dat toch! Net alsof ik de nieuwe week alvast met een voorsprongetje begin ;)

  • Ik heb de handout en de foto´s voor de online workshop die ik bij ScrapbookNederland geef, dit weekend allemaal afgemaakt en gemaild :)
  • Ik heb bijna alle layouts voor mijn eigen online workshop schoolfoto´s gescand en gestitched. Dat lijkt misschien een klusje van niks, maar het zijn zoveel layouts dat ik daar zeker 2 uur mee bezig ben geweest :)
  • Foto´s uitgezocht en weggestuurd naar het Kruidvat :)
  • de kaft van mijn fathersday album gescrapt :)

Ik heb me ingeschreven voor de online workshop father´s day album van Nichol Magouirk en de handout voor de kaft van het album en de spulletjes ervoor lagen al ruim een week op mij te wachten.... dit weekend ben ik dan toch begonnen:





Al het materiaal zit inbegrepen bij deze workshop en ik vond het heerlijk om nu zelf eens even niet na te hoeven denken ;) Ik vind Nichol´s stijl heel mooi en deze workshop belooft super te worden! Kom maar op met de volgende handout!

XXXM


Geen opmerkingen: