maandag, mei 14, 2007

eindelijk weer eens een lootje.......


Ik heb de laatste tijd nauwelijks meer een echte layout gemaakt en vandaag kreeg ik zo de kriebels dat ik meteen aan de slag ben gegaan. Ik had mezelf voorgenomen om vandaag eens flink aan het huishouden te gaan beginnen, want dat heeft een beetje achterstallig onderhoud opgelopen de laatste tijd.
Nu heb ik toch op huishoudelijk gebied toch ook wel wat gedaan, want ik heb de kelder eens uitgemest. Er zijn van die tijden dat er hier in huis alleen maar spul binnenkomt en terwijl er niets uitgaat...... en dat gaat lange tijd best goed, totdat alle bergruimte uitpuilt. En op dat punt waren we zo langzaamaan een beetje gekomen. JP had een tijd terug wat wijn besteld tijdens een wijnproeverij. Twee dozen slechts, maar die kon ik echt niet meer kwijt in de kelder...... ze stonden al een tijdje in de kamer en dat was ik een beetje zat, dus met een lege vuilniszak de kelder in en met een volle vuilniszak erweer uit ;) en daarna de twee dozen er weer in.....

Ik was zo tevreden met mezelf dat ik daarna dit lootje heb gemaakt:







Ik moet wel eerlijk bekennen dat het grotendeels een scraplift is, maar van wie weet ik helaas niet meer.....
XXXM

6 opmerkingen:

A zei

Gelift of niet...ik vind het een super LO!

Groetjes,
Annemieke

p.s. ik voel een liftje van een lift aankomen ;-)

Anoniem zei

Een mooie LO Moniek !

Groetjes,Ingrid

Anoniem zei

Inderdaad erg mooi Monique!
Leuk om weer een 'gewone'LO van je te zien.
Hij komt in mijn inspiratiemap.

Groetjes,
Simone

Anoniem zei

Leuke lo hoor! Mijn oog viel op het rond geborduurde hoekje naast het woord enjoy: erg leuk!

Diana Besemer zei

De layout is erg leuk, heerlijk om weer eens gewoon te scrappen.

En een grote schoonmaak op z'n tijd werkt heel inspirerend :-)

Nicole zei

Geweldige layout weer!!!!