maandag, juni 05, 2006

RUSTIG AAN...



Heerlijk 2 dagen vrij..... we hadden geen plannen voor deze Pinksterdagen, dus we hebben het lekker rustig aan gedaan en dat was heerlijk. We hebben wat gerommeld in en om het huis en zijn naar het zwarte plasje geweest.
Verder heb ik een heel klein beetje voor mezelf gescrapt. Ik wilde eens wat anders proberen. Ik ben niet helemaal tevreden, maar het begin is er:



Ik heb me zwaar laten inspireren door Jennifer Johner.Ik vind de manier waarop zij zoveel van haar papier en cardstock ongebruikt laat, heel erg geraffineerd. Ik wou dat ik het zo kon, maar op de één of andere manier moet alles vol bij mij......

En verder heb ik me laten inspireren door Maria Grace Abuzman. Weinigen kunnen zo mooi met letters en fonts combineren als zij dat kan....

XXXM

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk hoor die lo. En volgens mij zie ik geen stiksels ;-) Heb je dat ornament boven de foto uitgeknipt? Want het lijkt veel op een foamstempel.
En dat kalendertje is ook erg leuk!
En je hebt helemal gelijk: Maria Grace is super!