woensdag, juni 07, 2006

STEF



Stef is mijn ex-collegaatje. Voordat ik bij Pien´s ging werken heb ik 13 jaar bij een Japanse Scheepvaartmaatschappij gewerkt en daar heb ik Stef leren kennen. 13 jaar lang hebben we dagelijks lief en leed gedeeld en toen ik ontslag nam, hebben we tranen met tuiten gehuild. Met Stef besprak ik nagenoeg alles. Ik denk niet dat er iemand was, die mij zo goed kende als zij.Wanneer we ´s ochtends binnen kwamen, konden we al aan elkaars gezicht zien, hoe het er voor stond. Stef is echt een schat. In het begin heb ik haar vreselijk gemist.
We hebben nu een stuk minder contact, maar als we elkaar zien, dan is het goed. Dan is het net of dat jaar dat we niet meer samen werken, helemaal wegvalt. Gisteravond zijn we uit eten geweest bij een Caribisch/Mediteraan restaurantje in de Pannekoekstraat: Taberna Dishi. Heerljk gegeten en bijgepraat.

We zaten in een lekker avondzonnetje te genieten van heerlijke tapas. Toen ik thuis kwam rook ik flink naar de knoflook en ik vrees dat dat vandaag nog niet veel anders zal zijn :)

XXXM

Geen opmerkingen: