maandag, juni 12, 2006

IETS TE VIEREN!




Vandaag had mijn vriendin Petra voor het eerst sinds 4 jaar een hele ochtend geen kind om zich heen. Hilde mocht vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal samen met Lotte. En dat moest natuurlijk gevierd worden! En ik offer me daar graag voor op natuurlijk :)
Petra heeft mij uitgenodigd voor een ontbijtje bij Dudok. Dus nadat we alle kinderen op school hadden afgeleverd, zijn we op ons gemakje naar Dudok gefietst. We hebben een klein ontbijtje genomen, zodat we af konden sluiten met een heerlijk stuk appeltaart van Dudok. Volgens mij kun je nergens zulke lekkere appeltaart eten als hier. Én ze schijnen ze nu ook thuis te bezorgen :)



Het was zalig! Maar ik denk wel dat ik de lunch vandaag maar oversla!

XXXM

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Monique,

even je blog langsgefietst, ziet er leuk uit en ik kan ook echt al een rode draad zien die er doorloopt.
Die rode draad heet: lekker eten !
Wat hebben we het toch slecht ;-).
Ik vond het gisteren erg gezellig en wat mij betreft, voor herhaling vatbaar.

groetjes,
Eef

Anoniem zei

Hi Monique!

Ik stel voor dat je wat apeltaart meeneemt voor bij de koffie op 2 juli ;0) Ziet er lekker uit!

Groetjes,
Sjoera