dinsdag, juni 20, 2006

GESCRAPT!!!


Eindelijk heb ik ook weer eens gescrapt. Het lukte me gisteren niet om de scans te uploaden en daarom heb ik ze nu een stuk kleiner gemaakt. Nu lukt het dus wél, zou het daaraan gelegen hebben? Ik hoop dat ze nog een beetje duidelijk zijn.

Afijn, de eeste layout gaat over Tim. De foto is bewogen en hijzelf staat er ook niet helemaal scherp op, maar toch vond ik dit zo´n mooie foto, omdat Tim helemaal straalt. Ik móest ´m dus gewoon scrappen.





En de tweede layout is over Bette en gaat over het feit dat je zo moeilijk kunt merken wat er nu werkelijk in haar omgaat. Ze heeft dan ook nog net de pech om een grote broer te hebben die een gezicht heeft waarvan je meteen alles kunt aflezen.....




en er komt nog meer................


XXXM

1 opmerking:

Anoniem zei

Ben benieuwd naar wat er nog meer komt, want deze lo's zijn veelbelovend! Ik vind ze allebei erg leuk. Die foto van Tim is inderdaad te mooi om in de computer te laten zitten. En zelfs de foto van Bette is mooi :-)
Het is leuk te zien hoe je een beetje anders probeert te scrappen dan anders. Go with the flow!! :-)

Gr, M