dinsdag, oktober 26, 2010

Parijs en Heesch

Vorige week hadden Tim en Bette herfstvakantie en in die week zijn we een paar dagen naar Eurodisney en naar Mennecy geweest. JP's oom en tante wonen in Mennecy, onder Parijs, en een bezoekje aan hen konden we mooi combineren met Eurodisney. Vier jaar geleden zijn we er ook al eens geweest, maar toen mocht Bette nog niet in de SpaceMountain. Deze keer mochten ze allebei overal in :)

We hebben het werkelijk heerlijk gehad. Eurodisney was helemaal in Halloween thema en alhoewel ik er zelf weinig mee heb, was dat toch wel heel erg leuk. Ik was wederom verbaast over de mooie details die tot in perfectie overal zijn doorgevoerd.

Een kleine impressie van onze dagen in Eurodisney:

















en na Eurodisney hebben we ook Parijs een bezoekje gebracht. Parijs is één van mijn favoriete steden en dankzij het feit dat JP's oom en tante er vlakbij wonen, komen we er gelukkig regelmatig. Dit keer hebben we het Louvre en de Tuileries en de Notre Dame bekeken. Wat is het toch een mooie stad! Helaas was ons bezoek veel te kort! Reden temeer om snel weer terug te komen :)












En na deze vakantiedagen, begint het gewone leven natuurlijk weer..... aanstaande zaterdag geef ik mijn voorlopig laatste workshop in Heesch. Mocht je interesse hebben, er zijn nog een paar plekjes vrij!
XXXM


Geen opmerkingen: