donderdag, maart 18, 2010

twee kaartjes

Vorige week ben ik een beetje overmoedig geweest en heb ik veel teveel gedaan, waardoor ik deze week een tandje terug moet... van scrappen komt daarom niet veel, maar ik heb er toch nog een kaartje voor mijn bijna jarige broer uit weten te persen.
En het heerlijke was, dat ik dit kaartje al half-af klaar had liggen! Ik heb er alleen een bijpassende chipboard letter en wat stickers op hoeven plakken en klaar was Moniek:






en verder ben ik druk geweest met het maken van uitnodigingen voor Bette's feestje.
De afgelopen 2 jaar heeft ze een slaapfeestje gehouden en lange tijd leek het alsof ze dit jaar weer voor hetzelfde zou kiezen. Tot opeens 2 maanden geleden bleek dat slaapfeestjes helemaal uit waren..... Discofeestjes zijn nu helemaal hip, dus dat moest het worden!

De hele klas, plus een paar meisjes uit haar hockeyteam, worden uitgenodigd, dus ik heb in totaal 30 uitnodigingen moeten maken. Ik heb het dan ook behoorlijk simpel gehouden, maar Bette was er helemaal gelukkig mee en moeders dus ook :)




XXXM


1 opmerking:

Unknown zei

Hey, leuk uitnodiging. Zo, 30 hand gemaakt, en ik lekker photoshoppen. Idd discofeestjes hip op dit moment. Alvast veel plezier gewenst.

gr Kirs