dinsdag, maart 16, 2010

Doeading Demo Dag

Aanstaande zaterdag is het weer zover.... Doeading houdt dan weer een demodag in het Atlas Hotel te Spijkenisse! Er zullen verschillende demonstraties gehouden worden, uiteraard neemt Marlous allemaal leuke spulletjes mee voor de verkoop en er zullen weer verschillende kleine workshopjes zijn waar je voor een klein bedragje aan mee kunt doen.
En ook ik zal weer van de partij zijn! Bij mij kun je een lief kaartje komen maken:









Dus als je zin hebt.... kom een kijkje nemen!
XXXM

2 opmerkingen:

Petra zei

wat een hartstikke leuke kaart! Jammer dat ik binnenkort niet jarig ben of heb ik nog een kaart van vorig jaar tegoed?

sylvia zei

hoi
erg late reactie maar toch ik vond het zo'n geweldig kaartje!
jammer dat ik niet kon aanschuiven omdat ik zelf een workshopje gaf
groetjes sylvia