donderdag, maart 04, 2010

een tienerdochter!


Afgelopen zondag was Bette jarig en ze is alweer 10 jaar geworden! Nu ben ik moeder van 2 tieners.... zucht! Het lijkt toch echt nog maar een paar jaar geleden dat ik 's nachts wakker werd van de eerste weëen en daarom JP wakker maakte om hem te vertellen dat het nu toch echt de hoogste tijd was om te beslissen wat voor naam ons kindje zou gaan krijgen! Ik kreeg hem nauwelijks wakker, dus dat was in mijn eentje snel beslist :)
En 's ochtends om 10.39 uur was ze daar....... mijn kleine meisje!

helaas is ze zo klein niet meer ;)







Inmiddels is ze een heel bijdehandte dame geworden :)
Op bovenstaande foto is zo nog nét 9. We maken al een aantal jaar op de dag vóór haar verjaardag een foto en van deze foto maak ik dan uiteraard weer een layout. De foto is er, nu de layout nog......


we hebben haar verjaardag zondag goed gevierd met allemaal familie, kadootjes en taart. Het was een drukke dag, maar Bette heeft genoten!

en afgelopen dinsdag mocht ze trakteren op school. Ook al ben je al 10, dit blijft een klein hoogtepuntje! Bette wilde een "leuke traktatie" en heeft zelf op internet gezocht. Al snel kwam ze op iets van een cakeje in de vorm van een ijsje.... Mijn vriendin Petra heeft de ijsbakjes, schattige parapluutjes, ijslepeltjes en icing verzorgt, zodat ik alleen nog maar de cupcakes hoefde te bakken :)








Bette was helemaal gelukkig...... ze vertelde me dat ze nog nooit zo'n leuke traktatie had gehad.......

XXXM




4 opmerkingen:

Unknown zei

zo dat gaat snel zeg! De mijne bijna tien....Gefeliciteerd.

lsf Kirs

Anoniem zei

Nu Moniek ten eerste nog van harte gefeliciteerd met jullie kleine/grote meis. En geniet ervan gr yvonne

Anoniem zei

Nu Moniek ten eerste nog van harte gefeliciteerd met jullie kleine/grote meis. En geniet ervan gr yvonne

Anoniem zei

Wat heb je toch een mooie dochter! En de traktatie is inderdaad heel erg leuk!
Groetjes, Mirjam