donderdag, april 26, 2007

Gezegend......




Over het algemeen ben ik zeer tevreden met mijn leventje, maar er zijn van die dagen dat ik mezelf echt een gezegend mens voel.... en vandaag is zo´n dag :)

Ik heb de allerliefste 2 kinderen, die gezond zijn en alles kunnen doen wat ze maar willen. Ik heb een lieve man die altijd voor me klaarstaat en die echt de allerbeste vader voor mijn kindjes is...
En ik kan eigenlijk doen en laten wat ik wil..... binnen bepaalde grenzen uiteraard ;)
Het leven is fantastisch en vandaag geniet ik er intens van :)

Tim en Bette zijn vandaag op schoolreisje naar Duinrell dus ik heb de hele dag aan mezelf...... ben ik gezegend of niet!
Vandaag ben ik naar LTC in Leiden gereden, waar ik verschillende dingen heb ingekocht voor mijn workshops en andere projecten. Ik heb flink wat bollen katoen ingeslagen, want ik ben weer helemaal in de ban van het haken..... ik heb grootse plannen om een kleed voor op de bank te gaan haken: een granny. Sinds een tijdje kijk ik regelmatig op dit blog en op deze en ik word steeds weer vrolijk van al die mooie kleuren! En nu wil ik zelf ook beginnen :)

Daarna ben ik op mijn fietsje gestapt en heb ik foto´s opgehaald bij het Kruidvat. Met dit weer is het heerlijk om te fietsen, dus ik heb een extra groot rondje gemaakt ;)
Onderweg ook even langs de schoenenwinkel waar ik schoenen had laten komen. Ik heb bijzondere moeilijke voeten, maar deze schoenen pasten perfect! Soms zit alles gewoon mee... :)

En nu ga ik lekker in de tuin zitten met een kopje thee en mijn haakwerkje........ life is good!



XXXM

Geen opmerkingen: