zondag, april 15, 2007

Een kaartje en een slaapfeestje.......

Vandaag is onze neef Jeroen jarig en jullie raden al hoe oud hij wordt.....









Ik heb me niet aan mijn goede voornemen gehouden om wat kaarten op voorraad te maken, dus elke keer moet het nog steeds op het laatste nippertje. En een kaartje maken voor een jongen die 13 wordt valt al helemaal niet mee, want het mag niet te truttig zijn natuurlijk!
maar dit oude Scenic Route papier is nog steeds super!

En overmorgen wordt Tim alweer 9..... wat vliegt de tijd, zucht....
Gisteren gaf Tim een slaapfeestje. Hij had 8 jongetjes uitgenodigd die we met z´n allen in de voorkamer hebben gelegd........


Het was echt super. We hadden natuurlijk geluk met het weer, want gisteravond zijn we bijna 2 uur in het park geweest, waar iedereen heerlijk heeft kunnen voetballen en spelen. Daarna een dvd (Asterix en Obelix) waar ze allemaal in hun bedje lekker rustig naar hebben gekeken.

Daarna nog even voetbal gekeken en toen proberen te slapen..... dat viel uiteraard nog niet mee. JP is om 00.30 uur nog naar beneden gegaan om een kussengevecht te stoppen, maar daarna werd het toch echt rustig..... en vanmorgen waren ze nog niet eens zo heel vroeg wakker: 06.45 uur :)

Ze hebben met z´n allen ontbeten en daarna was het zo langzaamaan afgelopen. Ik had verwacht dat het doodvermoeiend zou zijn, maar het was echt heerlijk relaxed.



Ik vond het beregezellig en het was zo ontzettend leuk om te zien hoe al die jochies met elkaar om gaan en wat ze zoal tegen elkaar zeggen. Tim vond het super en wil volgend jaar weer. Wat mij betreft geen probleem!

XXXM


Geen opmerkingen: