maandag, augustus 07, 2006

WEER WAT GEMAAKT

Mijn eerste layout na de vakantie.
Wanneer ik een tijdje niet gescrapt heb, moet ik er altijd weer een beetje inkomen en vaak heb ik zelfs een scrappersblock. Ook deze keer was het opstarten moeizaam, maar toen ik eenmaal bezig was, ging het steeds gemakkelijker. Ik had Ali´s nieuwste boek als inspiratie genomen en de tip ter harte genomen om ook eens te proberen om papiertjes van verschillende fabrikanten bij elkaar te zoeken. Ik had diverse papiertjes in oranje en rode tinten van Basic Grey, KI, Chatterbox en 7gyspies bij elkaar gezocht en vond het allemaal heel fraai bij elkaar passen. Ik was van plan om deze ook allemaal - à la Ali - te gaan gebruiken......

Maar ik ben niet verder gekomen dan dit.......



1 vel Basic Grey en een heel klein stukje KI .........niet gelukt dus :) Maar toch tevreden over deze layout, dus ik ga het gewoon nóg eens proberen!

Verder ontdekte ik dat Rebecca Sower ook een blog is begonnen!


XXXM

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai Moniek!
Mooie LO en dank je voor de link van Rebecca Sower!
Groetjes,
Sjoera

P.S. Ik zie lavendel en lees wijn?! ;0)

moniek zei

Helaas Sjoera.....
probeer het nog een keer :)

Anoniem zei

Shoot! Ik wacht nu maar gewoon geduldig af! :)

Anoniem zei

P.S. Groetjes, Sjoer