woensdag, juni 10, 2015

New York

Samen met mijn vriendin Petra ben ik een weekje naar New York geweest en die reis moest natuurlijk helemaal vastgelegd worden ;)
Vooraf hadden we al flink nagedacht over hoe we dat wilden doen en hebben een 6x8 Snap album aangeschaft, waarin we op een PL-achtige manier onze belevenissen zouden vastleggen.

De voorkant van het album en de openingspagina zien er zo uit:





Het idee was om elke dag onze foto's in New York uit te laten printen en zoveel mogelijk in ons album te scrappen, zodat we met een nagenoeg af album thuis zouden komen.....

Het idee was heel erg leuk en we hebben inderdaad elke dag onze foto's uit laten printen bij Duane Read, waarna we ze sorteerden en in ons album staken, maar verder dat dat zijn we niet gekomen....

Mijn album is dus nog lang niet af, maar alleen al het feit dat de foto's er bijna allemaal in zitten, geeft toch een voldaan gevoel. En de komende tijd ga ik langzaamaan mijn album afmaken.... 
Heerlijk nog een beetje nagenieten!


XXXM



Geen opmerkingen: