zaterdag, januari 15, 2011

PROJECT LIFE - WEEK 1


Ik ben nu bijna 2 weken bezig met mijn 2011 album en ik ben nog steeds bijzonder enthousiast. De eerste week is af:





Ik gebruik een American Crafts album dat ik al lange tijd had liggen, met daarin AC pageprotectors. Voor mijn eerste week heb ik pageprotectors gebruikt met 6 liggende vakken, maar mijn bedoeling is om verschillende maten pageprotectors door elkaar te gaan gebruiken, al naar gelang de hoeveelheid foto's en andere dingen die ik in een week heb verzameld.

Deze eerste week is goed bevallen. Ik heb mijn album naast mijn bureau staan en steeds wanneer ik een foto heb die ik in mijn album wil gebruiken, dan print ik 'm uit en stop 'm meteen in één van de vakjes. Hetzelfde doe ik met de memorabilia die ik wil bewaren. Voor mij werkt het erg prettig: zo heb ik alles bij elkaar en raak ik niets kwijt. Bovendien worden de vakken door de week heen langzaamaan gevuld en zie je heel snel hoeveel vakken er aan het eind van de week nog gevuld moeten worden.

Ik heb na deze eerste week wel gemerkt dat ik eigenlijk meer tekst zou willen toevoegen. Wanneer ik een foto in mijn album stop, dan wil ik er eigenlijk een verhaal bij vertellen. Ik weet nog niet helemaal hoe ik dit precies ga oplossen voor mezelf, maar op dit moment denk ik erover om elke week een pagina van 30x15 toe te voegen waar ik mijn verhaal op kwijt kan. Dit ga ik in week 2 uitproberenm en dan maar afwachten hoe dat bevalt :)

verder heb ik deze week een paar verjaardagskaartjes gemaakt. Vanaf nu wil ik, elke keer wanneer ik een kaartje maak, er meteen 1 of 2 (dezelfde) extra te maken. Het meeste werk is dan nl al gedaan: het papier is bij elkaar gezocht, het idee is uitgewerkt, dus wat is er gemakkelijker dan er meteen een paar meer te maken? Ik hoop zo - eindelijk - een voorraadje kaarten aan te kunnen leggen!







Ik ga nu boodschappen doen :)
Fijn weekend!
XXXM

P.S. Schaapje: je hebt een reaktie achtergelaten dat je graag mee wilt doen aan de project life yahoogroep. Dat kan natuurlijk! Maar ik heb jouw emailadres niet. Zou je me willen mailen: moniekjannink@planet.nl, dan komt het helemaal goed!

Geen opmerkingen: