maandag, januari 10, 2011

EINDELIJK WEER EEN LAYOUT....

Het is lang geleden dat ik de rust had om voor mezelf een layout te scrappen. Deze foto's kwam ik tegen toen ik een tijd terug al mijn foto's en negatieven had gesorteerd. Op de één of andere manier wilde ik deze snel scrappen en daarom had ik ze in mijn agenda gestopt. Elke keer als ik mijn agenda opende, kwam ik deze foto's tegen en nu heb ik er eindelijk iets mee gedaan:







Het geeft me een bijzonder voldaan gevoel dat ik deze foto's nu eindelijk verwerkt heb en het was heerlijk om weer eens een grote layout te maken. Dit smaakt absoluut naar meer :)


XXXM

4 opmerkingen:

Christa zei

Wat een gave LO , Moniek ! Ik haal er altijd meteen jouw stijl uit....strak en mooi. Ik heb me voorgenomen om in 2011 ook weer eens aan de LO's te gaan. Ik maak tegenwoordig alleen nog maar kaarten ; vind ik wel heel erg leuk , hoor. Creatieve groetjes van Christa.

Petra Coolen zei

Ook ik wil dit jaar meer layouts gaan maken!
Er liggen nog zoveel foto's te wachten....
So many pictures, so little time :)

Anoniem zei

Leuk. En wat zijn de kinderen daar nog klein!! Groetjes, Mirjam

Anoniem zei

Weer een geweldig LO, zoals altijd :).
Fijn dat je de slag weer te pakken hebt met de LO's, hoop snel weer nieuwe te zien, ben enigzins verslaafd aan je LO's. LOL!!