zondag, november 04, 2007

Voor mijn vader.......

Morgen is mijn vader jarig, maar vandaag hebben we zijn verjaardag alvast gevierd. Al jaren weet mijn vader niet wat hij voor zijn verjaardag graag zou willen hebben. Veel verder dan sokken, zakdoeken of tennisballen komt hij niet en zo was het ook dit jaar. Bijna altijd krijgt hij een boek van ons. Zo ook dít jaar.... samen met de tennisballen :)

Ik scrap al jaren, maar mijn ouders zijn er eigenlijk altijd een beetje bekaaid afgekomen. Iedereen denkt vast dat ik ze regelmatig verwen met kleine albumpjes over hun kleinkinderen..... helaas, niets is minder waar!

Maar voor deze verjaardag heb ik het -hopelijk- weer een beetje goedgemaakt en een boekje voor Opa gemaakt:





De basis is een houten boekje van de Action, waarin 3 houten pagina´s gebonden worden met 2 touwtjes met houten knopen. In het boekje zitten foto´s van Opa´s 3 kleinkinderen.
JP vond de titel van het boekje een beetje vreemd...... ikzelf had het niet zo bekeken..... het zijn de initialen van de 3 kleinkinderen in volgorde van leeftijd....... :)



XXXM

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Moniek,
bedankt voor je scrapboek met de foto's van onze 3 kanjers van kleinkinderen tgv m'n verjaardag.
Ik vond dit het mooiste cadeau wat je voor mij kon bedenken en ik ben er heel blij mee.
Ook bedankt voor de gezellige dag die jullie ons hebben bezorgd,kus van je pa