dinsdag, mei 01, 2007

Koninginnedag en transparant workshop

Voor het derde jaar hebben we met Koninginnedag een kraampje gereserveerd op de Kleiweg. De kinderen vinden het superleuk, maar wat mij betreft was dit voorlopig even het laatste jaar, want volgend jaar wil ik wel eens wat anders doen op Koninginnedag ;) Bovendien zijn we nu toch echt wel door onze oude troep heen.....

Vooral Tim heeft goed verkocht. Hij was met een grote tas door zijn kamer gegaan en daar alles ingestopt wat weg mocht. Hij moest wel want hij wil heel graag het grote Koningsridderkasteel van Playmobil en spaart daar al een tijdje voor. Met de opbrengst van Koninginnedag is hij er nog nét niet, maar als hij een paar keer mijn autootje wast, dan zal ik het bijleggen.

Wegens de grote belangstelling voor de transparant workshop, heb ik besloten om deze nog een extra avond te geven en wel op dinsdagavond 15 mei van 19.30 uur tot 22.30 uur. Mocht je geïnteresseerd zijn stuur dan een mailtje naar: moniekjannink@planet.nl

XXXM

Geen opmerkingen: