zaterdag, mei 26, 2007

Computer problemen $%(_&%#%$#


De afgelopen 2 dagen heb ik wat computerproblemen gehad en kon onder andere niet in Outlook komen. Inmiddels heeft JP het min of meer opgelost en kan ik gelukkig weer emailen :)
6 jaar geleden deden we alles nog zonder computer en nu raak ik, wanneer ik 2 dagen niet kan emailen (gelukkig kon ik wel op internet, anders was ik helemaal door het lint gegaan vrees ik...) helemaal in de stress :)

Door deze problemen ben ik echter wel wat emailtjes en emailadressen kwijtgeraakt.
Wanneer je een viltpakketje bij mij hebt besteld en vanochtend geen mailtje van me hebt gekregen, dan betekent dat, dat jouw mail en emailadres verloren zijn gegaan. Zou je me dan een mailtje willen sturen op : moniekjannink@planet.nl ?

XXXM

2 opmerkingen:

Andrea zei

haha ik ken het... kan nu dus ook niet mailen...
MAAR wel het internet op dus maar even via je blog bedanken voor het pakketje van de ViltWorkshop die vanmorgen op mijn deurmat lag.
Helemaal te gek, dankjewel!

Anoniem zei

ooooh, dat zou ik niet overleven hoor!!!