zondag, januari 28, 2007

Doe@ding

Gisteren ben ik weer in Spijkenisse geweest voor een demonstratie bij Doe@ding. Ik heb laten ziet wat je zoal met de Glaze en Soufflé pennen van Sakura kunt doen. Het was een superdag. Ik was een beetje vergeten hoe leuk ik het vind om te kletsen met mensen die ook van scrappen houden. Van het werken in de winkel, mis ik dat toch eigenlijk het meest. Gisteren kon ik dus mijn hart weer helemaal ophalen :)

Ik was verbaasd van het groot aantal klanten die deze winkel bezochten. Ik had een kleine handout gemaakt met wat oefeningetjes om te doodlen die de klanten mee konden nemen om thuis nog een beetje te oefenen. Ik had er 50 gekopieerd en ik was en meer dan doorheen aan het eind van de middag!




Bovendien ben ik prima verzorgd door de zus en moeder van Marlous. De hele dag door werd ik verwend met koffie, thee, cake en soep! Wat mij betreft is het zelfs zo goed bevallen dat ik ook workshops zal gaan geven bij Doe@ding! Maar dat zal waarschijnlijk pas vanaf maart het geval zijn. Zodra ik meer weet, laat ik het uiteraard hier ook weten.

XXXM

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi moniek, leuk dat je het goed ervaren hebt in spijkenisse :)
marlous heeft er een leuk shoppie van gemaakt

Zie je dinsdag op je valentijnworkshop die ik samen met de rotterdamse zussies kom doen :), oordoppen in en werktempo hoog he ;)

Nicole zei

Hoi Moniek
Je hebt het weer goed te pakken zo te lezen en te zien...Super!!!

Succes ermee...

gr Nicole

Anoniem zei

Hoi Moniek,
wat onzettend leuk voor je...je gaat nog tijd te kort komen !

groetjes, Ingrid

Anoniem zei

Wat leuk Moniek!
Je hebt het straks drukker als ooit tevoren en helemaal jouw ding!
Jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn, maar het scheelt wel in de oordopjes hihihi....
Tot gauw!
Groetjes, Monique.

Anoniem zei

Ik moet ook echt weer eens met echt papier aan de gang... is veel te lang geleden sinds ik het digitaal scrappen heb ontdekt! Maar afgelopen zaterdag weer een handgemaakte kaart gemaakt mét doodles!

Monique Helfrich zei

Wat leuk dat je weer zo actief bent met workshops! Die meiden in Zuid-Holland boffen maar met je! Enne... je ziet er goed uit! Leuk je haar zo!