vrijdag, september 01, 2006

Eindelijk......


daar ben ik dan weer. Het is er de afgelopen tijd maar niet van gekomen om te bloggen. Niet dat ik het nu zo druk heb gehad, maar mijn hoofd stond er niet zo naar...... maar ondanks dat heb ik de laatste tijd toch nog wel een beetje gescrapt:




Afgelopen zaterdag was mijn moeder jarig en zij kreeg van ons 2 Pandora bedels die ik bij de Sakoshop had besteld. (Prima service overigens, hier ga ik vaker bestellen!) en voor die bedels heb ik een klein doosje gemaakt. Bette was er helemaal weg van. Kwam vast door die mooie roze strik :)

En deze layout heb ik vandaag gemaakt. Een betrekkelijk eenvoudige layout. Ik heb hier 97% complete stickers van 7gypsies gebruikt. Ik ben helemaal verslaafd aan deze dingen. Ik moét ze allemaal hebben. We hebben er gelukkig een aantal in de winkel in Rotterdam, maar ik heb er ook al flink wat via ebay en bij mijn favoriete internetshop Stampattic gekocht.


En vandaag is de online workshop van Shimelle begonnen!! Ik heb er heel veel zin in!Daar ga ik me vanavond op storten :) zodra ik iets heb gefabriceerd, laat ik het natuurlijk zien!

XXXM

1 opmerking:

Anoniem zei

Moniek, wat een mooie LO! En wat heeft Tim een leuke zwembroek aan!