vrijdag, september 01, 2006

Een kadootje



Deze letterbak heb ik gemaakt voor mijn mijn zwager en schoonzus. Terwijl ik er druk mee bezig was, zag ik dat Rebecca Sower op haar blog ook iets dergelijks had gepost. Die van haar is wel heel anders dan deze, maar heel erg mooi. Deze letterbak was van blank hout en heb ik wit geverfd, waarna ik er weer met een schuurpapiertje overheen ben gegaan om ´m weer een beetje oud te maken.
Rebecca had natuurlijk een hele mooie echt oude letterbak, maar helaas had ik die niet voorradig... Voor de komende Koninginnedag weet ik in ieder geval al waar ik naar moet speuren :)



Ank had een heerlijk uitgebreide lunch gemaakt en we hebben lekker lang getafeld en gekletst. Echt super gezellig. En daar gaat het toch eigenlijk ook allemaal om: genieten van alle goede dingen van het leven.

We zien elkaar niet vaak, maar nu zien we elkaar zelfs 2 weekenden achter elkaar, want volgend weekend gaan we met JP´s familie in 2 huisjes. Tim en Bette tellen de nachtjes al weken lang.....

XXXM

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is echt leuk geworden joh! Daar was je schoonzus vast blij mee.

Anoniem zei

De letterbak is in het echt nog véél mooier! Wij zijn er heel erg blij mee, dit zijn de mooiste kado's.......

Dikke kus en tot volgend weekend!

Nellie Hulsman-Lodders zei

Wouw, Moniek! Wat een kunstwerk! Schitterend idee! Ik heb hier volgens mij ook nog ergens een letterbak liggen... Ik vind de jouwe in ieder geval een super leuk kado geworden! Je schoonzus boft!

Anoniem zei

Heel erg gaaf en een enorm leuk kado Moniek! Grappig dat Rebecca ook net met zo'n soort idee kwam, maar die van jou doet er zeker niet voor onder hoor ;-)
Veel plezier volgend weekend!

Anoniem zei

Heel erg gaaf en een enorm leuk kado Moniek! Grappig dat Rebecca ook net met zo'n soort idee kwam, maar die van jou doet er zeker niet voor onder hoor ;-)
Veel plezier volgend weekend!