zondag, november 07, 2010

December Daily online workshop

Ondanks het feit dat November nog maar net begonnen is, hierbij toch al een aankondiging van mijn volgende online workshop: December Daily....

Ben jij ook zo dol op de maand december met Sinterklaas, Kerst en alle voorpret voor deze feestdagen? Zou jij alle decembertradities nu eens écht willen vastleggen? Dan is deze workshop iets voor jou!
Tijdens deze workshop krijgen de deelnemers elke dag in December een bepaalde opdracht voor een pagina, zodat je over allerlei aspecten van deze maand moet nadenken. Elke dag krijg je tevens mijn uitwerking te zien die als inspiratie voor jouw pagina kan dienen....

Hierbij twee foto's zodat je een klein beetje een idee kan krijgen:





de kosten voor deze workshop bedragen €10,-
ben je geïnteresseerd? stuur dan een mailtje naar moniekjannink@planet.nl


XXXM

1 opmerking:

Christa zei

Dit klinkt weer erg leuk !! Ik denk er even over na. Het is nl. altijd een erg drukke maand , dus ik weet niet of ik dagelijks kan scrappen.....Creatieve groetjes van Christa.