dinsdag, november 16, 2010

Kerstkaartenpakketje!

Normaal gesproken vind ik het altijd ontzettend moeilijk om kerstkaarten te maken en komt de inspiratie meestal op het allerlaatste moment....
Dit jaar loop ik over van de ideetjes en daar wil ik jullie graag in mee laten delen :)

Ik heb een pakketje gemaakt met daarin al het cardstock, papier en overige embellishments zoals chipboard sterren en chipboard frames om 6 kant en klare kerstkaarten te maken. Ik heb 3 ontwerpen gemaakt en van elk ontwerp kun je dus 2 kaarten maken. Daarnaast zitten er allerlei extra's in, zodat je zelf met je eigen papier nog minstens 4 kaarten kunt maken. Dit alles kost €6,95.

Ik laat uiteraard niet de hele kaarten zien :) dus hier een kleine sneak:












Wil je graag zo'n pakketje ontvangen, mail me dan: moniekjannink@planet.nl
de verzendkosten zijn voor eigen rekening en op=op!


XXXM

Geen opmerkingen: