maandag, januari 05, 2009

een goed begin......

... is het halve werk..... vandaar dat ik dit jaar mijn (bijna helemaal) zelfgemaakte agenda al helemaal af heb :)

Ik heb een kant en klare vulling voor een agenda gekocht en daar van grijsboard een kaft om gemaakt en dit alles gebonden met 6 inbindringen door de gaten die al in de vulling zitten.

Ik heb wat extra tabbladen gemaakt in de vorm van een soort enveloppen waarin ik door het jaar heen wat spulletjes kan stoppen die ik wil bewaren. Ook heb ik wat schrijfpapier toegevoegd, waar ik op gestempeld heb, om het wat op te fleuren.

















uiteraard gebruik ik dit als agenda, maar het moet ook een soort naslagwerk worden van alles wat ik in 2009 meemaak. Omdat ik grote inbindringen heb gebruikt, kan ik allerlei dingen toevoegen door het jaar heen, zoals recepten, foto's die mij inspireren en allerlei andere memorabilia....
XXXM

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er leuk uit. Mag ik vragen wat voor een papier dat is??

Groetjes,
Nancy

Christiane zei

looks fab, moniek!! :))

Anoniem zei

toppie.......!!!!! gr yvonne

Tjeerd en Kiki zei

Wauw! Dat is een super agenda/dagboek/naslagwerk!
Helemaal goed!

Nellie Hulsman-Lodders zei

GAAAAAF! Heel leuk gedaan, joh! Ben heel benieuwd hoe ie er aan het einde van het jaar uit zal zien. Wel showen dan he!?