zondag, april 27, 2008

Voor Petra...





1. Jaha, ik weet het! Het duurt veel te lang voor ik weer eens iets blog......

2. maar soms heb je het gewoon druk....

3. en soms werkt blogger ook opeens niet mee..... ik probeer al 3 dagen foto´s te laden, maar ik word er dan door Blogger steeds uitgeknikkerd....

4. daarom nu maar een berichtje zonder foto´s!

5. wij hebben het bbq seizoen gisteren geopend!

6. .... en vanochtend voor het eerst dit jaar weer buiten ontbeten :)

7. de bretzels en Hanuta´s zijn op......... er heerst hier lichte paniek ;)




XXXM

1 opmerking:

Petra zei

Monika,
tot jullie geruststelling hier het volgende:
De Hanutas, Toffifees en het voetbalplakboek liggen klaar voor vertrek naar Nederland, dat met de "Brezeln" ligt iets moeilijker maar ik bedenk wel iets. Met de Trikot-Nutella-Pot gaat het ook niet zo best, omdat ze niet alle spelers hebben. Ik zal nog even een mailtje naar Ferrero sturen om te vragen of er nog een pot komt met Schweinsteiger en Mertesacker.
Toedeloe, petra