maandag, maart 17, 2008

Online workshop.........




Aanstaande woensdag start de online workshop die ik voor ScrapbookNederland ga geven. Deze foto heb je vast al op hun site zien staan ;)


Maar ik geef hier nog een paar kleine sneaks ;)









Deze online workshop duurt ruimt 2 weken en in deze 2 weken gaan we een album maken over ons huis. We maken layouts of mini-albums over verjaardagen, feestdagen, onze kinderen, ouders en huisdieren, maar vergeten vaak ons eigen huis te fotograferen en te scrappen.
In de 2 weken die deze workshop duurt, leggen we alle aspecten van ons huis vast.
Wellicht denk je nu dat dit niet echt wereldschokkend is, maar geloof me, over een aantal jaar ben je heel erg blij dat je het gedaan hebt!
Ik spreek uit ervaring!

Toen ik voor het eerst op kamers ging, heb ik van mijn Oma geld gekregen om vloerbedekking aan te schaffen voor mijn eerste studentenkamertje. Om oma te laten zien hoe mijn nieuwe kamer eruitzag, heb ik foto's gemaakt en die naar haar opgestuurd. Toen ik ging verhuizen naar een andere kamer, heb ik weer hetzelfde gedaan en jaren later heb ik al deze foto's van haar teruggekregen. Voor mij zijn het nu heel dierbare herinneringen.......
Ik weet zeker dat ik over 20 jaar ook zo over dit albumpje denk, dat ik voor deze workshop heb gemaakt!

XXXM









Geen opmerkingen: