vrijdag, oktober 19, 2007

CreaTieV


Ik geloof dat half creatief Nederland inmiddels een uitnodiging heeft gekregen om te gast te zijn in het programma van CreaTieV en zo ik ook ;)
Ik had al heel wat verhalen met kritiek gehoord en gelezen over dit programma, maar ik kon de kans op wat gratis promotie voor onze webwinkel MiMoes niet laten lopen. Ik werd dan ook niet uitgenodigd om over scrappen te praten, maar over tassen......


Afgelopen woensdag was de opname. Uiteraard was ik vantevoren flink peunerveu..... en vroeg me zeker af, waarom ik dit nou toch weer deed. In het begin van de opname stond ik zelfs een beetje te mompelen omdat ik niet echt uit mijn woorden kon komen, maar daarna ging het gelukkig een stuk beter en vond ik het zelfs leuk om te doen!

Ik vond het heel erg leuk om te zien hoe het er bij zo´n opname nu eigenlijk aan toe gaat. En ik moet zeggen dat het allemaal heel relaxed was. Iedereen was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
En ook over Gentia kan ik niets dan positiefs zeggen. Ik heb verhalen gelezen over het feit dat ze te belerend, kleinerend of te traag zou zijn, maar ik vond dit allemaal toch echt niet zo. Ze was heel vriendelijk, had ook aandacht voor mij en naar mijn idee praatte ze toch echt niet langzaam.......

Bovendien heb ik het idee dat er voldoende aandacht werd besteed aan onze tassen. Er werd eventjes met mij over gesproken en ze werden duidelijk in beeld gebracht. Wat het uiteindelijke resultaat is, moeten we natuurlijk nog even afwachten, maar ik heb er wel een goed gevoel over. Want dat was uiteraard de belangrijkste reden om hieraan mee te werken.....

Ik vond het ontzettend leuk om eens mee te maken, maar ik geloof toch niet dat ik voor de tv in de wieg gelegd ben. Ik denk dat radio me meer ligt.............

eta: voor zover ik weet wordt de aflevering fanTAStisch aanstaande woensdag om 10.00 uur uitgezonden op SBS6


XXXM

8 opmerkingen:

A zei

Wat onwijs leuk Moniek om zo'n dagje mee maken, we hebben nu dus met een echte CELEB te maken!!

Ga zeker kijken!

Groetjes,
Miek

Anoniem zei

Hoi Moniek,

Wat leuk dat je op tv komt. Ik ga zeker kijken. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig was zeg!

Ik ga zo weer lekker verder met het ABC album. Zo vreselijk leuk om te maken.

Groetjes!
Corinne

Nellie Hulsman-Lodders zei

Wat super gaaaaaaf!!!! Jammer dat ik woensdag ochtend moet werken! Maar als het even kan ga ik het opnemen! TOP!!!

Diana Besemer zei

Wat hartstikke leuk Moniek, ik ga zeker kijken :)

Nicole zei

Super Moniek... Ik ga zeker kijken woensdag!!!

groetjes Nicole

Anoniem zei

Ik heb vandaag de bewuste aflevering bekeken en ik moet bekennen: dit is de eerste keer dat ik de hele uitzending bekeken heb, in tegenstelling tot de anderen. Hij was leuk! En je deed het fanTAStisch! :-)

Anoniem zei

Accchhhh jammer dat ik hem gemist heb! Wat goed en vooral super dat je gevraagd werd. Ook leuk om dat te doen naast scrappen. Tot snel! Groetjes uit France, Kirs xxx

Anoniem zei

Ahh nee he, en dat lees ik dus nu pas. Jammer, had het graag willen zien! Leuk joh, echt heel gaaf dat je je tassen hebt kunnen laten zien!

Esther