vrijdag, juni 01, 2007

Workshop bij Scrapart

Volgende week donderdagavond 7 juni zal ik een workshop geven bij Scrapart. We maken een transparant album, maar dan net iets anders dan de workshop die ik zelf thuis heb gegeven. We gaan lekker verven, borduren en stempelen.....





Mocht je deze workshop willen volgen, meld je dan snel aan bij Scrapart, want vol=vol!

En vandaag begint de Scrap-a-ganza..... Het belooft weer een heerlijk scrapfestijn te worden....Morgen ga ik ook, ik heb er al helemaal zin in! Ik zal Marlous van Doeading helpen bij workshops en in haar stand :)
En vandaag nog naar een bruiloft........ :)

XXXM

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had het je al laten weten maar hij is super Moniek!! en ik ben van de partij.

Tot morgen in Egmond!

Groetjes Anneli

vera zei

Wat een ontzettend een gaaf boekje! Kun je hem niet als online workshop gaan geven, kan nl. niet aanwezig zijn bij je workshop!

Vera

Maaike zei

ik ben er donderdagavond bij en heb er heel veel zin in
gr Maaike

wbg zei

Wat een supergaaf album weer!!
Zou te gek zijn als het ook als online workshop komt!!

Anoniem zei

Hoi Moniek,

De workshop was erg leuk!! Heb hem niet helemaal af gekregen maar hij ligt klaar om af te maken. Zal tegen die tijd een foto zetten op mijn blog! Nogmaals bedankt!

Groetjes Anneli