maandag, juni 11, 2007

Update.........

Het is lang geleden..... ik weet het :) en mocht het zo zijn dat ik het heel per ongeluk toch eventjes zou vergeten, dan werd ik er wel door anderen op attent gemaakt..... het is zelfs zo erg dat er gedreigd werd dat als ik vanavond vóór 12.00 uur niets geplaatst had, ik uit mijn bed gebeld zou worden......

Daarom hier - eindelijk - een update over alles wat er de afgelopen week zo´n beetje is gebeurd :)

  • Vorige week dinsdag ben ik op bezoek geweest bij Diana. We hebben gezellig bijgekletst, een beetje gescrapt en heerlijk geluncht. Mijn bezoekje was iets korter dan gepland, omdat ik mijn lampen aan had laten staan...... het viel uiteindelijk allemaal mee, maar om geen risico te lopen dat mijn autootje het later niet zou doen, ben ik, toen-ie startte toch maar meteen gaan rijden..... ik voelde me echt een ongelofelijke OEN!
  • vorige week woensdag heb ik, samen met mijn vriendin Nicolette, een weekendje London geboekt. We gaan pas in September, maar zo hebben we lekker lange tijd voorpret. Deze vriendin scrapt niet, dus het wordt geen scrapreisje ;) maar echt een sightseeing trip...... lekker veel foto´s maken dus!
  • donderdagavond ben ik in Zwanenburg geweest bij ScrapArt. Ik heb hier een transparant workshop gegeven. Het was heel gezellig, en weer een aantal leuke, lieve mensen ontmoet.
  • Vrijdag een onverwacht uitje naar LTC in Leiden. Altijd leuk om rond te neuzen en heerlijk bijgekletst met (een andere) Nicolette.
  • Zaterdag hebben we overheerlijk geluncht in Hilversum bij vrienden/familie van ons die zojuist vanuit onze straat verhuisd waren naar Hilversum. Het is nog steeds een beetje wennen dat ze weg zijn :(
  • Daarna doorgereden naar Hengelo waar mijn schoonzus, zwager en nichtje tezamen hun verjaardagen vierden. Overheerlijk gechineest :)
  • En gisteren heb ik, samen met Eef en Mirjam, verborgen tuinen in Rotterdam bezocht.


  • Vorig jaar zijn we ook samen geweest en het was weer ontzettend gezellig. Het is zó ontzettend leuk om nu eens bij andere mensen in de tuin te neuzen. Sommige tuinen vallen tegen, maar daarentegen zijn er ook zulke juweeltjes bij........ ik heb heel veel inspiratie opgedaan en morgen staat een uitstapje naar het tuincentrum op mijn programma..... mijn vingers jeuken!
  • Gisteren kwam ik onze buurvrouw ook tegen in één van de tuinen en zij heeft ook een fantastische tuin. We hebben allebei een tuin op het noorden en ik heb wel wat moeite om in onze tuin bloeiende planten ook echt lekker aan het bloeien te krijgen. Maar de buurvrouw niet. Haar tuin is werkelijk één bloemenzee van maart tot ver in het najaar. Het ligt dus niet aan de ligging, maar eerder aan de groene vingers, vrees ik...... Vandaag nodigde de buurvrouw me uit om eens uitgebreid in haar tuin te kijken en dat heb ik dan ook uitgebreid gedaan...... nog meer inspiratie opgedaan en mijn lijstje voor het tuincentrum weer een stukje langer!
  • Vandaag mijn opdracht voor de CmF op de bus gedaan..... altijd weer een heerlijke opluchting dat het op tijd de deur uit is :)
  • en tot slot vandaag nog een kaartje gemaakt voor ons nichtje Esmée die morgen jarig is:


  • Tot slot kreeg Tim vanavond acute oorontsteking, dus ik vrees dat ik vanacht weinig zal slapen......

Zo, nu is iedereen weer helemaal bijgepraat ;)

XXXM




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo te lezen heb je een drukke week gehad maar wel gezellig. Weekendje London lijkt me ook wel wat :)

gr Alette

Anoniem zei

Hallo Monique,

Ik vond het vorige week donderdag erg leuk. Het boekje is op de tekst na af. (En dat binnen een week, is me geloof ik nog nooit gebeurd).

Erg toch dat er 'gedreigd' wordt als je niet blogt!! Nou gewoon lekker op jou tijd hoor, check gewoon regelmatig.

Fijne dag!

Groetjes Inge

Anoniem zei

Volgend jaar kunnen we jouw tuin dus ook in het programma opnemen begrijp ik ;-) Heb je die acantus nog kunnen krijgen?

A zei

Lekker druk weekje!! En een heerlijk vooruitzicht zo'n weekendje London :-)

Annemieke