woensdag, maart 20, 2013

als een kind zo blij.....

soms heb je van die dagen die je helemaal gelukkig kunnen maken... en gisteren had ik zo'n dag. Samen met Nicolette ben ik een dagje op stap geweest en we zijn onder andere in Delft naar een viltwinkel geweest. Al die kleurtjes!  Zeg nou eerlijk: wie wordt daar nou niet gelukkig van!


we hebben als 2 kleine kinderen staan graaien in de mand met restjes. Voorlopig hebben we weer meer dan genoeg vilt om van alles te kunnen maken. Daarna zijn we doorgereden naar het winkelcentrum in de Boogerd, waar we heerlijk geluncht en geshopt hebben. Een heerlijke dag!

Maar deze heerlijke dag was nog niet ten einde, want 's middags heeft JP voor mij een oude typemachine opgehaald die ik via Marktplaats had gekocht. Ik was als een kind zo blij! Tim en Bette hebben echt met grote ogen van verbazing naar mij gekeken :)
En het grappige is, dat je het gebruik van een typemachine niet verleert! Toen ik er achter zat, ging het weer helemaal vanzelf.


Deze typemachine ga ik onder andere gebruiken voor mijn PL. Ik ben al langere tijd helemaal weg van de manier waarop Michelle Wooderson een typemachine gebruikt in haar album..... dat wil ik ook!

Ik loop een beetje achter met mijn PL maar deze week ben ik begonnen met het inhalen van deze achterstand. Hierbij alvast een klein voorproefje.... dit keer nog zonder typemachine ;)




XXXM

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd ask.
Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog post or vice-versa?
My website addresses a lot of the same subjects as yours and I feel we could greatly benefit from each
other. If you are interested feel free to send me an email.
I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!


Visit my blog post :: online shops schuhe

Margot zei

leuk! ik ben benieuwd waar die viltwinkel dan precies is?